mandag 17. februar 2014

Påskevær!

Da har jeg kommet meg hjem etter noen timer på Venabu med gruppen som jeg skal jobbe med i år. Alle forberedet seg på det værste, nemlig at det ikke skulle være noen folk der, og det å få inn svar på undersøkelsen skulle være et evighetsprosjekt uten like. Men vi tok feil, veldig feil! Etter nesten 2 timer var vi ferdig, og fikk lekt litt turister. Det var jo tross alt ingen av oss som hadde vært der før.
Skikkelig påskevær, spørr du meg! 

Ble også overrasket over hvor imøtekommende og villige folk var til å svare. Hadde sett for meg mange sure grettene mennesker med dårlig tid. Jeg vet at jeg HATER sånt, derfor; min fremgangsmåte: Eldre mennesker!! Og funka som bare det! Selvfølgelig, skulle egentlig hatt en vid målgrupp, men ville nå også bli ferdig i løpet av dagen også. 

På veg tilbake til Lillehammer dukket denne lille saken opp. Motorsykkel m/sidevogn. Ikke hver dag du ser en slik en, og hvertfall ikke på vintersføre. Men for all del, creds til han som kjørte doningen! For de som da lurer på årsmodell, så er det uvist, men så fremdeles utrolig fresh ut. 

Planene for resten av dagen er å slappe helt av, og begynne å pakke litt i kveld. Reiser jo hjem på "vinterferie" i morge. Skal bli så godt, selv om jeg vet at det må leses en god del i løpet av uka. 
Men først skal ejg se skiskyting! Spennende allerede fra 2 minutt! 

- Blogges :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar