lørdag 15. februar 2014

Suprise!

Fikk meg en overaskelse ettter jobb i dag! Kjæresten min kom!!!
Bildet er da fra i sommer, etter en 2 dagers fyllefest.. Så litt sliten ja! 

Var igrunn klar for å reise ut å ta noen øl, men ble noen missforståelser etter jobb, så stemningen ble laber.. For å si det mildt! Kvelden ble med ett mye bedre når jeg fikk melding av at jeg hadde fått besøk. Fikk også roser og Love Hearts.. Utrolig klissete, noe som jeg ikke liker, men også super kos!

Ble mye å gjøre på jobb i går, men siden alt av gjester gikk tidlig ble også vi ferdig tidlig. Deilig! Men ble også da noen missforståelser om vi kunne gå eller ikke. Men da er vi klar over det til neste gang.
Sliten etter jobb, men øl er alltid godt! 

Snart blir det en tur ned på Strandtorget for å kjøpe inn litt mangler til hybelen(kaffe og duftelys) også kanskje spise en bedre frokost/lunch/middag.. Så god mat på Opus!

Hva er dine planer i dag?

- Blogges :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar