fredag 14. februar 2014

Valentines day!

Det er 14 februar og den berømte valentines dagen. Planene mine for i dag? Vel jeg har akkurat våknet, fått på tvén med Ol og super i meg dagens første kaffe. Finnes vel ikke noe mer romantisk en det.
Kjæresten min skal da være hjemme i Hemsedal i helgen, siden han får besøk av søsteren sin. Siden jeg da skal jobbe i helgen, så ser jeg den, er ikke så morsomt å sitte her når jeg jobber 10t fredag og lørdag. Også reiser jo jeg til han på tirsdag, så er ikke så lenge til jeg ser han! Skal blir godt med en liten vinterferie! Selv om da store deler av ferien vil gå til lesing til eskamen. Kommer aldri helt vekk fra denne skolen.. Utrolig irriterenes, men sånn får det vel bare være en liten periode..
Hva er dine planer for i dag? 

- Vi blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar